Szolgáltatásaim
Az időd értékes. Bízd rám az adminisztrációt!
Online asszisztensre ott van szükség, ahol még "pont egy fél ember kellene" az adminisztratív feladatok ellátására.
Kinek szól a szolgáltatásom?
- Egyéni vállalkozó szakembereknek (pl. asztalos, burkoló, mérnök-szaktanácsadó, marketinges, stb.).
- 2-5 alkalmazottal rendelkező mikrovállalkozásoknak.
- 5 főnél nagyobb cégeknél, ha vannak projekt jellegű feladatok, amire épp nincs megfelelő kolléga.
Milyen feladatokat tudok Tőled átvenni?
Amiben hasznodra lehetek:
Értékesítés, beszerzés támogatása
Azért, hogy te, vagy az üzletkötőid a bevétel növelésére tudjatok koncentrálni, megbízásod esetén leveszem a válladról az értékesítés és a beszerzés háttérfeladatait.
- Árajánlatok, megrendelések készítése, nyomonkövetése.
- Számlák, teljesítési igazolások, szerződések elkészítése sablon alapján.
Közösségi média oldalak létrehozása, kezelése
Nincs időd a céges Facebook-, Instagram-, illetve LinkedIn-oldalad kezelésére? Esetleg nincsenek még céges közösségi média oldalaid?
Akkor itt az ideje, hogy elkezdd a kommunikációt!
Megbízásod esetén menedzselem megjelenésed a közösségi médiában.
- Facebook-, Linkedin-, Instagram-oldal elkészítése a weboldalad és a konzultációnk alapján.
- Facebook-, Linkedin-, Instagram-oldal kezelése - heti 1 képes bejegyzés formába öntése és elhelyezése. (Poszt szövegének megírása, képek kutatása, szerkesztése.)
Általános adminisztrációs feladatok
Tipikusan a vállalkozói és a vezetői léthez elengedhetetlen adminisztratív feladatok, amik elviszik az idődet a valóban értékteremtő tevékenységek elől. Megbízásod esetén ezek terhét leveszem a válladról:
- e-mail menedzsment,
- naptárkezelés, időpont egyeztetés,
- nyilvántartások, dokumentumok kezelése,
- adatbevitel, táblázatkezelés, kimutatások készítése,
- internetes kutatás az általad megadott szempontok alapján,
- könyvelés előkészítése, kapcsolattartás a könyvelővel.
Egyedi, csak rád jellemző adminisztratív feladatok
Minden vállalkozásban vannak egyedi adminisztratív feladatok. Nézzük meg, hogy Nálad mik ezek, és mi az, amit könnyen el tudok sajátítani és át tudok venni.
Ezeknek a feladatoknak az átadás-átvétele egy kis időráfordítást igényel tőled. Kérdéseimmel abban is segítelek, hogy könnyebben delegáld a feladatokat, akár nekem, akár a többi kollégádnak is. Ez szükséges ahhoz, hogy utána időd szabaduljon fel és rendben legyenek a folyamataid.
Ha döntöttél, az alábbi gombra kattintva tudod megrendelni a szolgáltatásaimat.
Melyiket választod?
Joggal kérdezed, hogy "Lívia ennyi mindenhez ért?"
Természetesen nem vagyok mindentudó. Vannak általános adminisztratív feladatok, amit viszonylag könnyen át tudsz adni, és lesznek egyedi, csak rád jellemző munkák, nyilvántartások, amiket képes vagyok megtanulni, esetleg egyszerűsíteni.
Ha megnézed a Rólam menüpontot, akkor láthatod, hogy adminisztrációban komoly rutinnal rendelkezem. Természetesen nem ismerek minden irodai programot, feladatot, de ha újjal találkozom, képes vagyok megtanulni.
Problémák mindig voltak, mindig lesznek. A megoldásra koncentrálok, azt pedig Veled együtt biztosan megtaláljuk.
Mi történik, ha olyan feladatot szeretnél kiszervezni, amiben személyesen nem tudok segíteni?
Mindig megoldásra törekszem. Ha átbeszéljük a feladatokat és kiderül, hogy olyat is kiszerveznél, amiben nincs tapasztalatom, akkor megkeresem neked a megfelelő szakembert, tartom vele a kapcsolatot, beszámoltatom az eredményekről, menedzselem a projektet.
Ajánlott üzleti partnereim:
Firm UP! - sales és HR tanácsadás - AntiCEO módszer
Sales Dopping Club - legális sales teljesítményfokozás
Car All In Hungary - gépjármű bérbeadás és szerviz