Rólam

Guld Lívia vagyok, online asszisztens, időzavar-elhárító.

Az eredeti végzettségem tanár (biológia-kémia szak), de csak pár évet töltöttem azon a pályán. Voltam ügyfélszolgálatos 2 évig egy nagy biztosítótársaságnál, azután közel 17 évig adminisztrációs munkakörökben dolgoztam az egyik legnagyobb állatgyógyászati termékeket forgalmazó magyar cégnél. Itt sok mindent csináltam, amire éppen szükség volt. A vevőszolgálaton kezdtem (kezdetben még árut is pakoltam össze), de stratégiai beszerzőként jöttem el. 

Mit csináltam ebben a munkakörben?

  • Készletgazdálkodás (állatgyógyszerek, több telephelyen),
  • tárgyalás a beszállító partnerekkel, szerződések nyomonkövetése,
  • árazás, adatkarbantartás,
  • kimutatások készítése, sales támogatása,
  • kapcsolattartás társosztályokkal (szállítás, raktár, vevőszolgálat, sales, pénzügy, marketing),
  • minden egyéb, amit rám bíztak.

Mindig alkalmazkodva a változó követelményekhez bővítettem az ismereteimet, amelyek a feladataim ellátásához elengedhetetlenek voltak.

Egy a magánéletemben bekövetkezett gyökeres változás után döntöttem úgy, hogy elindítom az online asszisztens vállalkozásomat, kamatoztatva az eddig megszerzett tudást. Felismerve és kihasználva a lehetőséget, hogy a vállalkozók és a KKV-k (nagyrészben a pandémia hatására) rájöttek, hogy nem kell egy asszisztensnek az irodájukban mellettük ülni, és főleg nem szükséges teljes állásban foglalkoztatni egy kollégát.

Ma a legtöbb egyéni és mikrovállalkozásnak egyszerűen elsajátítható adminisztratív feladatai vannak, amelyeket a gyakorlatban szerzett tapasztalatomat felhasználva könnyen át tudok venni.  

Mi a célom?

Bárhol dolgoztam, bármit is csináltam, a munkám lényege: mások munkáját, eredményességét segíteni.

Ezt tettem tanárként, back office munkatársként (értékesítés, beszerzés), és ezt teszem most is, mint online asszisztens.

A célom sem más: azáltal érni el a saját álmaimat, hogy más emberek problémáit, kihívásait, nehézségeit segítem megoldani.

Erősségeim:

  • logikus gondolkodás,
  • precíz adminisztráció,
  • magas szintű kommunikáció ügyfelekkel, partnerekkel,
  • irodai programok használata,
  • folyamatos ismeretszerzés,
  • csapatmunka, együttműködés a partnereimmel,
  • önálló és hatékony munkavégzés.

Mivel foglalkozom? Mi az, amit jelenleg csinálok?

Amire egy vállalkozónak vagy kisvállalkozásnak szüksége van, és precizitást, tájékozottságot igényel.

Csak néhány példa a teljesség igénye nélkül:

  • számlázás,
  • adatgyűjtés, internetes kutatás,
  • pályázatokkal és projektekkel kapcsolatos adminisztráció,
  • ajánlatok, szerződések.

Ezek azok az adminisztratív feladatok, amelyek inkább precizitást követelnek.

Amihez némi kreativitás is szükséges:

  • Facebook-, Instagram- és LinkedIn-posztok készítése, képkeresés és egyszerűbb képszerkesztés,
  • posztok szövegeinek önálló írása (internetes kutatás alapján),
  • meglévő posztötletek, blogok formába öntése,
  • kész szövegek átdolgozása (helyesírás, stílus).

Mindeközben folyamatosan tanulok és - talán - fejlődök. A megoldásokra koncentrálok, azt pedig Veled együtt biztosan megtaláljuk.

Melyik az a terület, ahol a Te hasznodra lehetek?

Hívj és derítsük ki együtt!

Szabadidő:

Versenyszerűen sportolok. Sárkányhajózom a dunaújvárosi Dragon STEEL Sportegyesületben. 

Ez a sport megtanít a csapaton belüli együttműködésre és önmagam folyamatos fejlesztésére egyaránt.

A sárkányhajózás lényege számomra:

  • A hajó - a csapat - akkor eredményes, ha önmagadat folyamatosan fejlesztve egyre jobb vagy és mindent beleadsz.
  • Az egyének befektetett energiája nem egyszerűen összeadódik, hanem megtöbbszöröződik a csapatTÁRSak által. Mert mindannyian egy irányba evezünk és húzzuk egymást előre.
  • A lényeg, hogy csak magadat állandóan fejlesztve lehetsz jó csapattag. A társaidat segíted és ők téged segítenek.

"Ha közelre mész, menj egyedül, ha távolra, menj csapatban." 

/Nem tudom hol és kitől olvastam :-) / 

Kicsit hosszú volt, tudom, de büszke vagyok arra, amit eddig elértem és látom, hogy merre van az út, amin haladhatok.

Köszönöm, hogy elolvastad!

Az időd értékes. Bízd rám az adminisztrációt!